Επιστημονικά Ενδιαφέροντα και Διεθνείς Συνεργασίες


 

Αεροδυναμική - Μαγνητοϋδροδυναμική (MHD)

Ν. Καφούσιας, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών, Πάτρα, Ελλάδα

Ε. Τζιρτζιλάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ελλάδα

Σ. Δήμας, Επίκουρος Καθηγητής, Instituto Tecnologico de Aeronautica, Departamento de Matemática

A. Καραμπής, Ph. D., Senior Principal - Real World and Analytic Solutions, NEMEA at IQVIA

Διανύσματα της ταχύτητας ροής του αέρα και ισοϋψείς της θερμοκρασίας στο οριακό στρώμα με αντίξοη πίεση και ακτινοβολία (Αριθ. Mach = 2.0)

 


 

Δυναμική ροή του εγκεφαλωτιαίου υγρού (CSF) στον ανθρώπινο εγκέφαλο

A. A. Linninger, Καθηγητής , Department of Bioengineering, UIC, IL, USA

 

Παλμική ροή του CSF στον εγκέφλο

 


Mοντελοποίηση ανευρύσματος στην κοιλιακή αορτή (abdominal aortic aneurysm, AAAs) με τεχνικές αλληλεπίδρασης ρευστού με το στερεό, Fluid Structure Interaction (FSI) μεθοδολογία. Mελέτη της ροής γύρω από μηχανικές βαλβίδες (mechanical heart valves - MHV) της καρδίας.

D. Bluestein, Καθηγητής, Department of Biomedical Engineering, SUNY, NY, USA

J. Sheriff, Research Assistant Professor, Department of Biomedical Engineering, SUNY, NY, USA

Y. Deng, Καθηγητής, AMS, SUNY, NY, USA

 

   

Προσομοίωση περίπου. 40.000 σωματιδίων γύρω από μια St Jude Μηχανική Βαλβίδα (Mechanical Heart ValveMHV) σε ένα πυκνό πλέγμα χρησιμοποιώντας την μέθοδο των Πεπερασμένων Όγκων αριστερά.

Ανακατασκευή Ανευρύσματος της Κοιλιακής Αορτής, (κόκκινο είναι το χωρίο ροής του αίματος, με πράσινο είναι ο θρόμβος (Intraluminal Thrombus - ILT) και με το λευκό οι ασβεστοποιήσεις στο τοίχωμα - δεξιά.

 


 

Μορφολογική και αιμοδυναμική μελέτη εξατομικευμένων δομών ασθενών (AAAs and carotid artery)

 

U. Morbiducci, Καθηγητής, Department of Mechanical and Aerospace Engineering, Politecnico di Torino, Torino, Italy

 

Intravascular LNH isosurfaces in: Paola Tasso et al, In-stent graft helical flow intensity reduces the risk of migration in endografts after endovascular aortic repair, JoB, 94: 170-179, 2019.

 


 

Επιστροφή στην Προηγούμενη Σελίδα