ESDLab Home Page
Κεντρική Σελίδα Χάρτης Επικοινωνία Περί

Έργα

 
ESDLab : Έργα
Αλλαγή γλώσσας στα Αγγλικά

Προφίλ

 

Μέλη

 

Έργα

 

Προϊόντα

 

Δραστηριότητες

 

Δημοσιεύσεις

 

 

Τo προσωπικό του ESDLab έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα εθνικά και Ευρωπαϊκά έργα (projects). Μερικά από τα πλέον πρόσφατα είναι:

 
QuickFind

ΕΙΚΩΝ

ΕΙΚΩΝ. (στα πλαίσια του έργου ΣΕΙΡΗΝΕΣ του προγράμματος ΟΔΥΣΕΙΑ - ΥΠΕΠΘ) Το έργο στόχευε στην υποβοήθηση μιας ενεργούς διαδικασίας αντιμετώπισης της γνώσης από μαθητές και καθηγητές μέσα από τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής, όπως είναι η εικονική πραγματικότητα, τα δίκτυα και τα πολυμέσα. Το διαθεματικό λογισμικό είναι βασισμένο στο μάθημα της Τεχνολογίας και συνδυάζει θέματα από τα μαθήματα, Φυσικής Ιστορίας, Γεωγραφίας, Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας. Η προσφορά της γνώσης δεν γίνεται με τη μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου, αλλά μέσα από ειδικά σχεδιασμένες μελέτες περίπτωσης (case studies) και υλοποιείται ως πολλαπλοί εικονικοί μικρόκοσμοι (virtual micro-world), οι οποίοι αποτελούνται από αντικείμενα (objects) με παιδαγωγική σημασία. Ο κάθε μαθητής εισέρχεται στον μικρόκοσμο από τον υπολογιστή του σχολείου του. Μέσα σ'αυτόν μπορεί να μετακινηθεί και να αλληλεπιδράσει με τα διάφορα αντικείμενα, ώστε να αποκτήσει τη γνώση που αυτά μεταφέρουν.

Περισσότερες πληροφορίες - Back to top


MATCh

MATCh (στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα INCO). Tο έργο ασχολήθηκε με τη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός (Πολυμεσικού) Συστήματος Συγγραφής βασισμένο στη LOGO, για παιδιά. Το έργο παρέδωσε εκτός από το Σύστημα Συγγραφής για παιδιά (MATCh) το οποίο περιλαμβάνει ένα senario editor ένα frame editor και ένα sound editor, τρεις πολυμεσικές εφαρμογές κατασκευασμένες με το MATCh, User και System documentation, και δύο τεχνικές αναφορές. αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού και του MATCh.

Back to top


ΥΠΕΡΙΩΝ

ΥΠΕΡΙΩΝ (στο πρόγραμμα ΠΑΒΕ της ΓΓΕΤ). Το έργο ασχολήθηκε με τη σχεδίαση και υλοποίηση ενός περιβάλλοντος συγγραφής για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών που χρησιμοποιούν τεχνολογία Εικονικής Πραγματικότητας (VR- Virtual Reality). Το έργο παρέδωσε το VR περιβάλλον και δύο εφαρμογές που αποτελούνται από δύο υποσυστήματα: Το υποσύστημα διδασκαλίας μαθημάτων Φυσικής και το εργαστηριακό υποσύστημα για την Υποστήριξη Πειραμάτων Φυσικής στην τάξη με Εικονική Πραγματικότητα.

Back to top


SEMI

SEMI (στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα COMMET I) το οποίο παρέδωσε το εργαλείο METHODMAN I, ένα έμπειρο σύστημα εκπαίδευσης (ITS) το οποίο μπορει να χρησιμοποιηθεί για εκπαίδευση στο αντικείμενο: διαχείρηση έργων λογισμικού. Στα πλαίσια του SEMI έγιναν και μελέτες προσαρμογής του συστήματος σε άλλα αντικείμενα που χρησιμοποιούνται για να διδάξουν μεθοδολογίες. Το METHODMAN I ήταν ένα μέρος ενός ευρύτερου εκπαιδευτικού συστήματος το οποίο περιελάμβανε και το πακέτο JAC, ένα εξομοιωτή που καθοδηγούσε τους εκπαιδευόμενους στις φάσεις ανάπτυξης ενός έργου λογισμικού κάτω από πραγματικές συνθήκες.

Back to top


GESEM

GESEM (στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα COMETT II) το οποίο παρέδωσε το προϊόν GEPRIAM, ένα γενικευμένο πολυμεσικό σύστημα συγγραφής το οποίο παράγει έμπειρα συστήματα εκπαίδευσης που διδάσκουν μεθοδολογίες. Πρόκειται για ένα σύστημα ισχυρά αλληλεπιδραστικό, που κατευθύνει τον συγγραφέα στις φάσεις ανάπτυξης, υποστηρίζει επαναχρησιμοποίηση (reusability) πρώτου επιπέδου, χρησιμοποιεί context sensitive help και προδιαγραφή περιβάλλοντος μαθητή εκπαιδευόμενου. Οι εφαρμογές (ITSs) που παράγονται από το GEPRIAM υποστηρίζουν μια διδακτική στρατηγική δύο επιπέδων κάνοντας χρήση διδακτικών πλαισίων (instructional strategy templates), διδακτική μεθοδολογία κατευθυνόμενη από έμπειρο σύστημα και δυνατότητες διαχείρησης του περιβάλλοντος του εκπαιδευόμενου (χρήστη). Το έργο GESEM επιπλέον παρέδωσε και δύο εφαρμογές (ITSs) διδασκαλίας μεθοδολογιών: μια για εκπαίδευση σε διαχείρηση έργων και μια για εκπαίδευση σε πρακτικές marketing.

Back to top


CALSIM-AXE-10

CALSIM-AXE-10 (στα πλαίσια του προγράμματος ΣΥΝ της ΓΓΕΤ). Το έργο αυτό παρέδωσε ένα CAI σύστημα για τη διδασκαλία της συντήρησης και λειτουργίας του τηλεπικοινωνιακού συστήματος AXE-10, και ένα εξομοιωτή για πρακτική άσκηση στο AXE-10.

Back to top


NEWRALG

NEWRALG (στο πρόγραμμα ΠΕΝΕΔ της ΓΓΕΤ). Το έργο ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων Αλγορίθμων Μάθησης Τεχνητών Νευρωνικών Δικτύων (ΤΝΔ), καθώς και με την τροποποίηση ήδη υπαρχόντων, με βασικό στόχο τη μείωση του χρόνου μάθησης και τη καλύτερη σύγκλιση στη βέλτιστη λύση.

Back to top


QUALI_LEARN

QUALI_LEARN (στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης-Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.). Έργο διάρκειας δύο ετών με στόχο την Εκπαίδευση από απόσταση για την αξιοποίηση μεθόδων ολικής ποιότητας στην διοίκηση υπηρεσιών και την ανάπτυξη λογισμικού.

Περισσότερες πληροφορίες Back to top


ΠΣΑ-ΠΠ

ΠΣΑ-ΠΠ. Πρόκειται για ένα έργο διάρκειας δύο ετών με στόχο: Την αξιοποίηση της εκπαιδευτικής, τεχνολογικής και οργανωτικής εμπειρίας, καθώς και της υψηλού επιπέδου δικτυακής και υπολογιστικής υποδομής του Πανεπιστημίου Πατρών (ΠΠ), για την ανάπτυξη και λειτουργία ενός Κέντρου Εκπαίδευσης από Απόσταση (ΚΕΑ), το οποίο θα υλοποιεί ένα Πρόγραμμα Σπουδών από Απόσταση (ΠΣΑ). Το ΚΕΑ θα προσφέρει ένα σύνολο Προγραμμάτων Σπουδών Εκπαίδευσης από Απόσταση (ΠΣΕΑ) σε πτυχιούχους που σχετίζονται με τα αντικείμενα που περιγράφονται αναλυτικά στο τεχνικό δελτίο του έργου, καθώς και συγκεκριμένες εκπαιδευτικές υπηρεσίες στους προπτυχιακούς φοιτητές του Πανεπιστημίου.

Περισσότερες πληροφορίες - Back to top


ΠΣΑ-ΕΜΠ

ΠΣΑ-ΕΜΠ. Πρόκειται για έργο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης-Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. διάρκειας δύο ετών με στόχο να προσφέρει ένα σύνολο Προγραμμάτων Σπουδών Εκπαίδευσης από Απόσταση (ΠΣΕΑ)

Back to top


AGENDA II

AGENDA II (Attribute Grammar driven ENvironment for the Design Automation of digital systems). Το αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή ενός μεταγλωττιστή υλικού (hardware compiler) με αυτοματοποιημένες μεθόδους κατασκευής μεταγλωττιστών και συγκεκριμένα, με χρήση κατηγορικών γραμματικών (attribute grammars)

Περισσότερες πληροφορίες - Back to top


ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ

ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ (στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης - Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.). Το έργο στοχεύει στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση βασισμένο σε τεχνολογίες πολυμέσων και υπερμέσων. Σκοπός του έργου είναι η ανάπτυξη κατάλληλων διδακτικών εποπτικών πολυμέσων, η βελτίωση της ποιότητας του λογισμικού, η ελαχιστοποίηση του κόστους παραγωγής, η εφαρμογή και εξέλιξη των ηλεκτρονικών δικτύων στην εκπαίδευση, επιμόρφωση και κατάρτιση, η αύξηση της ετοιμότητας και ανταγωνιστικότητας του διδακτικού δυναμικού της χώρας.

Back to top


ΤΗΛΕ-ΝΟΗΣΗ

ΤΗΛΕ-ΝΟΗΣΗ (στο πρόγραμμα ΠΕΝΕΔ της ΓΓΕΤ). Μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη Νοήμονος συστήματος για τηλε-εκπαιδευση:. Το έργο αφορά στη μελέτη και ανάπτυξη υπολογιστικού συστήματος ανοικτής αρχιτεκτονικής για τηλε-εκπαίδευση που επιτρέπει τη συνεργασία πολλαπλών ετερογενών νοημόνων εκπαιδευτικών περιβαλλόντων καθώς και τη μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξή τους. Στόχος του έργου είναι η δημιουργία μιας γενικής αρχιτεκτονικής που θα επιτρέπει την ενθυλάκωση οποιουδήποτε εκπαιδευτικού συστήματος και το μετασχηματισμό του σε εκπαιδευτικό δρώντα, με δυνατότητες συνεργασίας με άλλους αντίστοιχους δρώντες που υφίστανται ήδη. Σαν συνέπεια τα συστήματα που είναι διαθέσιμα μέσω του Διαδικτύου θα μπορούν να συνεργαστούν για να επιλύσουν τα προβλήματα των εκπαιδευόμενών τους πιο αποτελεσματικά.

Back to top


X-GENITOR

X-GENITOR (ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΥΦΥΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ). Με βάση αυτές τις τεχνολογίες της Τεχνητής Νοημοσύνης (Τ.Ν.) (συγκεκριμένα των έξυπνων διαμεσολαβητών (intelligent agents)) και των κατανεμημένων-δικτυακών συστημάτων, το έργο έχει ως σκοπό την αναλυτική σχεδίαση και την υλοποίηση του πρωτοτύπου ενός ολοκληρωμένου γραφικού περιβάλλοντος (X-GENITOR) το οποίο θα επιτρέπει στον εκπαιδευτή (author) να σχεδιάσει, να προδιαγράψει, να περιγράψει και να παράγει μία multiagent εφαρμογή για εξ' αποστάσεως εκπαίδευση. Κάθε εκπαιδευτική εφαρμογή διατίθεται σε φοιτητές που συνδέονται μέσω δικτύων (τοπικών, GuNet, Internet) με ένα κεντρικό σύστημα (server) παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Ο server μπορεί να είναι εγκατεστημένος σε έναν οργανισμό παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης, και οι χρήστες των εκπαιδευτικών υπηρεσιών να βρίσκονται στις εγκαταστάσεις του οργανισμού αυτού, ή να έχουν από απόσταση πρόσβαση στις μπορεί εκπαιδευτικέ υπηρεσίες.

Περισσότερες πληροφορίες - Back to top


ARXIMIDIS

Το προτεινόμενο ερευνητικό έργο έχει ως στόχο την εφαρμογή ειδικών μεθόδων εξόρυξης γνώσης (data mining) σε λογιστικά / οικονομικά δεδομένα με σκοπό την υποστήριξη της επιχειρηματικής νοημοσύνης σε συγκεκριμένα, σημαντικού ενδιαφέροντος, θέματα της ελληνικής αλλά και διεθνούς πραγματικότητας. Αναλυτικότερα, η επιτυχής περάτωση της προτεινόμενης έρευνας θα οδηγήσει σε αποτελέσματα θεωρητικού και εφαρμοσμένου ενδιαφέροντος, χρησιμοποιώντας μεθόδους εξόρυξης γνώσης στα παρακάτω θέματα: A) στην πρόβλεψη πτωχεύσεων επιχειρήσεων, Β) στον εντοπισμό παραποιήσεων σε λογιστικά μεγέθη, Γ) στον εντοπισμό χρήσιμης λογιστικής πληροφορίας, Δ) στην μοντελοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών με συνδυασμό των τεχνικών προσομοίωσης.

- Back to top

 

Επιστροφή στην αρχή της σελίδας | Επιστροφή στην κεντρική σελίδα
-
Για επιπλέον πληροφορίες, υποδείξεις, σχόλια ή προβλήματα επικοινωνήστε: esdlab@math.upatras.gr
Copyright (C) 1999 - 2000
Εργαστήριο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Τελευταία Ενημέρωση